صفحات

۱۳۹۰ تیر ۵, یکشنبه

اعتصاب غذای خشک امیر شیبانی زاده فعال دانشجویی مشهد در حمایت از زندانیان سیاسی اعتصابی

سحام‌نیوز: در ادامه اعلام حمایت ها از اعتصاب غذایِ اعتراضیِ زندانیان سیاسی، امیر شیبانی زاده، یکی از فعالان دانشجویی دانشگاه مشهد نیز، دست به اعتصاب غذای خشک زد.
بنا به گزارش صفحه فیس بوک این فعال دانشجویی، وی در بیانیه ای که به این منظور صادره کرده، آورده است “در حمایت از یاران در بندمان که برای رسیدن به حقوق قانونی و اعتراض به شهادت دو تن از مظلوم ترین و پاک ترین آزادیخواهان ایرانی ,شهید هاله سحابی و شهید هدی صابر که به دست ضحاک دوران ,به شهادت رسیدند,اینجانب امیر شیبانی زاده دست به اعتصاب غذا میزنم و همراه با یاران در بندمان,اعتراض خود را به موارد ذکر شده توسط ۱۲ تن از یاران در بندمان اعلام می نمایم. مگر جز این است که این انسانهای بزرگ مدتهاست که برای احقاق حقوق ملت ایران مشغول هزینه دادن هستند,آنها در این شرایط سخت, همچنان به راه سبز امید ایمان داشته و همچون کوه استوار ایستاده اند. این وظیفه هر ایرانی است که آنها را حمایت کرده و به روش اعتراضشان احترام بگذارد. من سعی می کنم که به راهشان احترام گذارم و در بیرون از زندان آنها را حمایت کنم, به همین دلیل از ساعت هشت صبح امروز شنبه,چهارم خرداد دست به اعتصاب غذای خشک می زنم و هیچ چیزی نمی تواند من را از این حرکت بازدارد و تا زمانی که یاران در بندمان به اعتصاب خود پایان ندهند,این راه را ادامه می دهم. خدایا ایستاده مردن را نصیبم کن , که از زنده نشستن بیزارم…”
گفتنی است از دو روز گذشته نیز، کوهیار گودرزی، فعال دانشجویی و حقوق بشری، طی یادداشتی که در فیس بوک خود منتشر کرد، خبر از آغاز اعتصاب غذای خود در حمایت از زندانیان داد و دلیل اعتصاب غذای خود را حمایت از دوستان دربندش اعلام کرد و شرایط فعلی زندانیان و فعالان سیاسی را چنین نوشت: “گمان می‌کنید چه راه‌هایی پیش روی ماست؟ من می‌گویم دو راه بیشتر نیست. نخست اینکه صدای مظلومیت همراهانمان را به گوش جهان برسانیم و دوم اینکه سکوت کنیم تا آن‌ها در بی‌خبری جهانیان ذره ذره آب شوند و جان بدهند.”

Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Twitter :: Facebook ::

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر